Архив новостей

Отдел по образованию  Толочинского районного исполнительного комитета

Русский
Карта сайта Электронное обращение На главную

Меню

Главная
Проход по ссылкам навигации

Календарь новостей

<<Октябрь, 2018>>
пнвтсрчтптсбвс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Горячие новости


31.10.2018
30 октября 2018 года состоялся РАЙОННЫЙ ЭТАП ОБЛАСТНОГО КОНКУРСА ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО МАСТЕРСТВА «ЛУЧШИЙ КЛАССНЫЙ РУКОВОДИТЕЛЬ – 2018»

подробнее...

22.10.2018
04.10.2018 адбылося пасяджэнне раённага метадычнага аб’яднання настаўнiкаў беларускай мовы i лiтаратуры па тэме “Фарміраванне ў вучняў сацыяльных і асобасна значымых якасцей сродкамі вучэбных прадметаў «Беларуская мова», «Беларуская літаратура”

подробнее...

22.10.2018
Толочинские борцы на пьедестале почета турниров в Гомеле и Витебске

подробнее...

22.10.2018
Заседание Школы молодого учителя

подробнее...

19.10.2018
В Толочине юные легкоатлеты почтили память заслуженного тренера

подробнее...

Контактная информация

Адрес: Витебская область, г.Толочин, ул.Ленина, 1, 211092
Телефон/факс: 2 17 72
Электронная почта: roo.tolochin@tut.by

статистика посещений

Яндекс.Метрика

 

04.10.2018 адбылося пасяджэнне раённага метадычнага аб’яднання настаўнiкаў беларускай мовы i лiтаратуры па тэме “Фарміраванне ў вучняў сацыяльных і асобасна значымых якасцей сродкамі вучэбных прадметаў «Беларуская мова», «Беларуская літаратура”

22.10.2018

Пытаннi для абмеркавання:

  1. Асобасна арыентаваны падыход да навучання.
  2. Рэалізацыя выхаваўчага патэнцыялу вучэбных прадметаў “Беларуская мова” і “Беларуская літаратура” на ўроках і ў пазаўрочнай дзейнасці.
  3. Уменне канструяваць вучэбны занятак з улікам дынамікі разумовай працаздольнасці навучэнцаў.
  4. Методыка арганізацыі кантрольна-ацэначнай дзейнасці на вучэбных занятках па беларускай мове і літаратуры.                                

Праведзены самааналіз і аналіз адкрытага ўрока Шчарбянок А.Б., настаўнiка ДУА “Жукнеўская дзіцячы сад – базавая школа Талачынскага раёна”, якая правяла ў 6 класе ўрок беларускай мовы па тэме “Суфікс- значымая частка слова”. Алена Барысаўна наглядна прадэманстравала сучасныя метады і прыёмы работы па фарміраванні ў вучняў сацыяльных і асобасна значымых якасцей сродкамі вучэбнага прадмета “Беларуская мова”. Урок суправаджаўся камп’ютарнай прэзентацыяй і індывідуальнай працай вучняў у інтэрнэце, што дазволiла актывiзаваць пазнавальную дзейнасць навучэнцаў.

План-канспект урока размешчаны на блогу “Педагагічная майстэрня” (kalyazhanka. blogspot.com) на старонцы “Метадычная скарбонка”.

Пількевіч В. В., настаўнiка беларускай мовы i лiтаратуры ДУА “Усвіжбукская дзіцячы сад-базавая школа”, якая ўзгадала асноўныя рысы асобаснага падыходу ў выкладанні беларускай мовы і літаратуры. Валянціна Васільеўна вызначыла асноўныя прынцыпы асобасна арыентаванага падыходу да навучання. Расказала пра выкарыстанне ў сваёй практыцы прыёмаў і метадаў асобасна-арыентаваных тэхналогій, зазначыўшы, што яны маюць на мэце арыентацыю на ўласцівасці асобы, яе фарміраванне і развіццё ў адпаведнасці з прыроднымі здольнасцямі дзіцяці, стварэнне ўмоў для творчасці і самаактуалізацыі асобы.             Лісоўская А.А., настаўнiк беларускай мовы i лiтаратуры ДУА “СШ №1 г. Талачына”, закранула пытанне выхаваўчага патэнцыялу вучэбных дысцыплін “Беларуская мова” і “Беларуская літаратура” на ўроках і ў пазаўрочнай дзейнасці. Алена Анатольеўна акрэсліла асноўныя напрамкі і прынцыпы выхавання, падрабязна разгледзела, як змест выхавання рэалізуецца пры вывучэнні беларускай літаратуры. Заўважыла, што электронныя сродкі навучання садзейнічаюць выхаванню сучасных навучэнцаў.

   Мікульчык Г.В., настаўнiк беларускай мовы i лiтаратуры ДУА “Сярэдняя школа №3 г. Талачына”, расказала пра форму арганізацыі вучэбнай дзейнасці вучняў, пры якой улічваюцца іх індывідуальныя асаблівасці, схільнасці, інтарэсы. Падзялілася сваім уменнем канструяваць вучэбны занятак з улікам дынамікі разумовай працаздольнасці навучэнцаў. Прывяла прыклады прымянення дыферэнцыраванага падыходу на розных этапах урока.

Бераснякова Ж.Л., настаўнiк ДУА “Коханаўская СШ імя І.П.Кожара”, удзельнік абласнога метадычнага савета спецыялістаў аддзелаў адукацыі, якія курыруюць пытанні выкладання беларускай мовы і літаратуры, нагадала асноўныя аспекты методыкі арганізацыі кантрольна-ацэначнай дзейнасці на вучэбных занятках па беларускай мове і літаратуры. Звярнула асаблівую ўвагу назагад Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь № 674 ад 05.2009 “Нормы оценки результатов учебной деятельности учащихся общеобразовательных учреждений по учебным предметам” (пункты 12,13,14). Арганізавала практыкум па падліку выніковай адзнакі.

Прэзентацыя размешчана на блогу “Педагагічная майстэрня” (kalyazhanka. blogspot.com) на старонцы “Нарматыўныя дакументы” (УВАГА).

               Настаўнiкам беларускай мовы i лiтаратуры пры арганізацыі кантрольна-ацэначнай дзейнасці навучэнцаў неабходна кіравацца нормамі ацэнкі вынікаў вучэбнай дзейнасці вучняў агульнаадукацыйных устаноў па вучэбных прадметах, зацверджаныя загадам Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь ад 29 мая 2009 г. № 674 (у рэдакцыі загадаў Міністэрства адукацыі ад 18.06.2010 № 420, ад 29.09.2010 № 635);